Történelem
Noha kívülrõl talán nem úgy tûnik, a tereprali igenis csapatsport, méghozzá a szó legnemesebb értelmében. Nincs siker gondosan megtervezett és felépített stratégia, összehangolt munka nélkül, s ezt Szalay Balázs is már egészen korán belátta: 1995-ben hozta létre egyesületét, amely azóta alaposan kinõtte magát, s amellyel azóta Szalay 11 alkalommal megjárta a világ leghosszabb és legnehezebb terepraliversenyét, a Dakar-ralit.

A csapat két hatalmas nemzetközi sikerrel is büszkélkedhet: Szalay Balázs 2002-ben Laklóth Aladár navigálásával megnyerte a legendás Fáraó-ralit, amely akkor és ma is a világ egyik legrangosabb sivatagi versenyének számított a Dakar után.

Kevesebb, mint egy évvel késõbb, vagyis 2003 áprilisában Szalay gyári támogatáson kezdett el gondolkodni, és szerzõdést kötött az Opellel. 2004 januárjában már egy Opel Fronterával, és Bunkoczi László személyében új navigátorral állt rajthoz a Dakaron. A hármas azóta is megbonthatatlan, az itinert azóta is Bunkoczi diktálja, s bár a típus változott (most egy Mokkával száguld a páros), a márka, vagyis az Opel maradt.

És ahogy egyre szorosabbá vált az együttmûködés, ahogy egyre profibbá képezte magát a háttércsapat, úgy jöttek egyre másra a sikerek.

Magyar bajnoki cím 2010-ben (hét futamból három gyõzelemmel), Közép-európai Zóna Trófea-elsõség háromszor egymás után, s 2012- ben újabb hatalmas nemzetközi siker: második hely a Selyemút-ralin, amelyen a gyári versenyzõkön a komplett nemzetközi élmezõny képviseltette magát.
Csapatunk navigátora magyar bajnok raliban!
2017-10-18 09:45:04
Hungaroring Classic: A visszaszámlálás elkezdõdött
2017-09-26 15:56:36
Különleges párharc a Kincsem Parkban
2017-09-04 09:32:54