A mai napon 382 kilométer gyorsasági szakaszt kellett teljesíteni a versenyzõknek, melynek az eleje murvás-technikás, a közepe köves-sziklás, míg az utolsó 60 kilométer sík homokos rész volt. A 120. kilométernél elment a kormány szervója (mint utólag kiderült a szervó hûtõt egy ütés érte, ami miatt kifolyt belõle az olaj) ezért a hátralévõ 260 kilométert enélkül kellett megtennünk. Ez óriási hátrányt jelentett, mivel a kanyargós-technikás pályán sokszor álló helyzetig kellett fékezni, hogy egy kanyart be tudjunk venni, a hosszú egyenes szakaszokon pedig nem tudtunk gyorsan menni, hiszen a csúszós homokos úton nem tudtam volna gyorsan korrigálni. Mindezek ellenére sikeresnek értékelem a napot, hiszen megállás nélkül sikerült a célba beérnünk.
A táborban ért az örömhír, hogy sikerült szervízeseinknek megjavítani a szervízkamionunkat és már jönnek a smarai táborba.