Õri Péter nem unatkozik mostanában. Az utóbbi hetekben megfeszített munka folyik az Opel Dakar Team mûhelyében, ahol a csapat Õri irányításával (bár õ nem csapatfõnöknek, hanem a szervizcsapat rangidõsének nevezi magát) készíti fel a jármûveket a januári Dakar-ralira, amely nincs is olyan sokára, mint ahogyan néhányan gondolnák, hiszen a jármûveket már a jövõ héten be kell hajózni Peruba.
„Két hónappal azelõtt, hogy a jármûvek útra kelnek Dél-Amerikába, mi már elkezdjük a versenygépek felkészítését. Az összes fõ alkatrészt darabjaira szedjük, felújítjuk és újra összerakjuk, hogy a lehetõ legjobb állapotban legyen az autó és a kamion a rajtra. Szétszedjük többek között a szekvenciális váltókat is, amibõl nekünk három van, darabja körülbelül tizenkétmillió forint, ez az én feladatom” – mondta Õri Péter, és már mutatta is a profi, X-Track váltó alkatrészeit.
Õri az, aki megrendeli a hiányzó alkatrészeket az autóhoz („hogy csak oda kelljen nyúlni a polcra lés levenni, ha baj van), õ határozza meg, kinek mi a feladata a versenyautón esténként, amikor az Opel páros, Szalay Balázs és Bunkoczi László megérkezik a táborba.
„A feladataim közé tartozik, hogy megmondjam a fiúknak, mit csináljanak, hogy mikor induljunk reggelenként a táborból és hogy hová álljunk, hol alakítsuk ki a szervizterületünket a táborban. A napi alvásmennyiségem átlagosan egy és négy óra hossza között van. Ez nem túl sok és az elsõ három nap mindannyian úgy érezzük, hogy szétesünk, de utána valahogy átlendül az ember a holtponton és már nem érzi a fáradtságot. Talán a szervezetünk alkalmazkodik, nem tudom. De lényeg, hogy felvesszük a ritmust, ami nagyon fontos, hiszen az autónak minden nap tökéletes állapotban kell odaállnia a rajthoz” – mondta Õri Péter.