A július 27-29. között megrendezett Prohun 500 elnevezésû magyar OB tereprali futamon a Challenge Kupában indult a Szalay Dakar Team régi zöld Opel Fronterája, melyet Fazekas Károly manõverezett Csató Attila navigálásával.
A vitnyédi viadal rendkívül kalandosra sikeredett, de ugyanez leszûkítve elmondható a Fazekas-Csató páros szereplésérõl is. A pénteki rövid prológon még abszolútban a hetedik legjobb eredményt autózták, amit challengesek ritkán produkálnak a versenyeken. Másnap kategóriájukban az elsõ szelektív után még az elsõ helyen álltak, de a második szelektíven problémáik akadtak az autó futómûvével, elment a rugózás, így 10 percet kaptak a többi versenyzõtõl.
A pilóta így számolt be a további eseményekrõl: „Mivel sokat veszítettünk az idõnkbõl, a harmadik szakaszon kicsit jobban igyekeztünk, mint lehetett volna, ezért egy balos kanyarban kisodródtunk, a keréknyomokban megakadtunk, kb. egy métert csúsztunk keresztbe, és aztán borultunk. Másfél fordulat után az oldalán állt meg az autó. Szerencsére nem lett semmi bajunk, csak az autón keletkeztek külsérelmi nyomok. A talpraállítással volt némi problémánk, jött is egy traktor, aki bevontatott minket a szervízparkba. Mivel az autó mûködõképes volt, a fiúk kicsit megkozmetikázták, majd indultunk tovább a következõ szelektíven. Igaz, szélvédõ nélkül, és búvárszemüvegben.” A srácok forfaitoltak és végigmentek a sérült autóval a versenyen. Végül két kupát is hazavihettek Fazekasék a díjkiosztóról, egyet a kategória II. helyért, egyet pedig a „legszebb borulásért”. Valljuk be, ilyet azért nem sokan kapnak!