Négy és fél kilométeres, közönségcsalogató prológgal kezdõdött a spanyol Európa-kupa viadal, amely a verseny végeredménye szempontjából még nem bírt túl nagy jelentõséggel. A pálya talaja egyébként rendkívül puha és poros volt, ami nem könnyítette meg a gumiválasztást a pilóták számára, a Szalay Balázs, Noszály Sándor kettõs például nem a megfelelõt választotta, így rengeteget csúszkált.
„Szerencsére fújt a szél, úgyhogy legalább látni lehetett – mondta Szalay. – Különösebb kalandunk nem volt, azt leszámítva, hogy az egyik kanyarba túl gyorsan érkeztünk, és a túlcsúszással elveszítettünk néhány másodpercet. Az Opel Frontera nagyon jól bírta a kiképzést, bár az új fejlesztésû váltóról egyelõre nem tudok sokat mondani, ahhoz még kell egy kicsit tesztelnem.”
Az Opel pilóta még azt is elmondta: a most debütáló navigátora, Noszály Sándor egyelõre hibátlan, és rendkívüli módon élvezi a versenyt, saját bevallása szerint az adrenalin-szintje akkor volt ilyen magas utoljára, amikor rangos tétmeccseket játszott a teniszpályán.
Baja Aragón, Ek-futam, Prológ.
Autósok:
1. Peterhansel, Cottret (francia, Mitsubishi Pajero Evo) 4:36,
2. Alphand, Picard (francia, Mitsubishi Pajero Evo) 5.5 mp h.,
3. Blazquez, Salvador (spanyol, Nissan Pick-Up) 8.9 mp h.,
…
16. Szalay Balázs, Noszály Sándor (magyar, Opel Frontera) 42.4 mp h.