A harmadik helyrõl várja a folytatást a Szalay Balázs, Tóth Dénes, Opel Antara trió az országos bajnokság harmadik futamán. Az elsõ napra mindössze egy szelektív szakaszt írtak elõ a rendezõk – viszont a 25 kilométeres szelektív bõven tartogatott izgalmakat. Nagyon gyors, igazi ralis pálya volt, amelyen kellett a motorerõ az ügyesség és persze a bátorság – ahogy ez már lenni szokott a nagy átlagsebességû pályákon.
Szalayék a harmadik helyen végeztek, ez remek eredmény, pláne annak tudatában, hogy amint a rutinos pilóta fogalmazott: az erõ ezúttal nem volt velük. Magyarra lefordítva ez azt jelenti, hogy a versenygép motorja gyengélkedett, ám a szervizcsapat szombaton megpróbálja majd orvosolni a problémát.
„Eseménydús napon vagyunk túl, volt kedvem versenyezni és nagyon élveztem – mondta Szalay Balázs. – A pálya viszonylag gyors volt, és ettõl egy kicsit veszélyes is, mivel a derékszögû kanyarok mellett-mögött gyakran voltak mély árkok. Dénes tökéletesen navigált, és az eredmény sem rossz, bár ha belegondolok, hogy mennyivel gyorsabbak lehettünk volna, ha az összes lóerõ a rendelkezésünkre áll… Sebaj, van még jó néhány hosszú szakasz, amelyeken lehetõségünk lesz javítani.”
Az Opel Racing Team másik versenygépe, a zöld Frontera is elemében volt: Tamás László és Tagai Róbert nagyon élvezte a száguldást, és az ötödik hely megszerzése után a korábbi ralikrosszpilóta preszízse is megnõtt a szervizparkban. A vetélytársak kezdik egyre komolyabban venni – és meg is van rá minden okuk.
A Frontera karcmentes, és remekül bírta a kiképzést a gyors, bevállalós szakaszon. „Minden szuper, fülig ér a szám!” – mondta Tamás László, és ez mindent elárult a hangulatáról.
Liszi-Bau-kupa, az ob 3. futama
Az állás az 1. szelektív szakasz után (nem hivatalos)
1. Kis Sándor, Czeglédi Péter (Nissan Pick-up)
2. Miroslav Zapletal, Miroslav Janácek (Mitsubishi Pajero)
3. Szalay Balázs, Tóth Dénes (Opel Antara)
4. Palik László, Darázsi Gábor (Nissan Pick-up)
5. Tamás László, Tagai Róbert (Opel Frontera)