Két helyet javított vasárnapi pozícióján a Szalay Balázs, Tagai Róbert, Opel Frontera trió a török Világkupa-futam második napján, és így már 10. helyen áll az összetettben. Más kérdés, hogy a páros egyáltalán nem volt elégedett az ürgüpi táborhelyen, mert ha a saját tempójukat tudják autózni és nem keverednek el néhányszor, akkor sokkal elõrébb is lehetnének. Persze, a verseny még csak most kezdõdik, öt nap van még hátra a küzdelembõl.
„A legelején eltévedtünk egy kicsit, de Robi hamar rájött, és határozottan kért, hogy forduljunk vissza. Ha rajtam múlik, még mentünk volna, és akkor több idõt veszítünk – mondta az Opel-pilóta. – Azután kezdõdött csak az igazi kavalkád, a portól szinte semmit sem láttunk, úgyhogy megpróbáltunk egy-egy motor vagy autó mögé becsatlakozni. Csakhogy igazat mondott az elõzõ napi eligazításon Rene Metge fõszervezõ: ezen a napon nem volt könnyû megtalálni a helyes útirányt. Ha láttunk volna valamit, talán könnyebb lett volna, így azonban esélyünk sem volt. Ötven kilométeren keresztül követtünk például egy Toyotát, és hiába használtuk az elõzést segítõ Sentinel rendszert, amely az õ autójában jelzi, hogy mögötte jövünk, annyira közel sohasem tudtunk kerülni a portól, hogy elõzésbe kezdjünk. Pozitív viszont, hogy a kocsi nagyon jól bírja a terhelést, reggel ugyan egy kicsit ránk ijesztett, mert folyt belõle a váltóolaj, de hamar orvosoltuk a problémát.”
Szalay még hozzátette, ezen a napon már a vezetéssel sem volt gond: sikerült felvennie a ritmust, sokszor haladtak 150 km/órás sebesség fölött. A navigátor, Tagai Róbert érthetõen nem volt túlságosan feldobva a nap végén, de a történtek talán még elszántabbá tették.
Következik kedden az Urgup – Sivas szakasz (össztáv: 430 km, ebbõl szelektív szakasz: 299 km)
Török-rali, a Vk 4. futama
2. nap után:
1. Schlesser, Borsotto (francia, Schlesser-Ford) 2:24:35
2. Saby, Perin (francia, Volkswagen Touareg) 5:03 perc hátrány
3. De Villiers, Thorner (dél-afrikai, svéd, Volkswagen Touareg) 7:34 perc hátrány
…
11. Szalay, Tagai (magyar, Opel Frontera) 33:37 perc hátrány
Az összetettben:
1. Schlesser, Borsotto (francia, Schlesser-Ford) 3:58:48
2. Saby, Perin (francia, Volkswagen Touareg) 3:02 perc hátrány
3. De Villiers, Thorner (dél-afrikai, svéd, Volkswagen Touareg) 4:03 perc hátrány
…
10. Szalay, Tagai (magyar, Opel Frontera) 42:55 perc hátrány