Négy rövidebb és egy hosszabb (78 kilométeres) szelektív szakaszt írtak elõ a rendezõk szombatra a tereprali országos bajnokság mezõny számára, ezek közül azonban végül az utolsót (a leghosszabbat) törölték, mert a hírek szerint nem volt jó az itiner – annyira nem, hogy az elõfutó autó sem talált végig a szakaszon.
A négy szelektív eredménye alapján a Szalay Balázs, Bunkoczi László kettõs a második helyen áll az összetettben, méghozzá a bajnoki éllovas Gál István, Oroszlán Tibor kettõs mögött.
„Az elsõ szakasz afféle bemelegítés volt mindkettõnk számára, és bár volt egy kis eltévedésünk, nem kerültünk miatta tetemes hátrányba – mondta Szalay Balázs, a zöld Opel Frontera pilótája. – Pontosabban a többi szelektíven le tudtuk dolgozni a hátrányunkat. A Domony környéki pályát kétszer kellett teljesíteni, és örültem, mert másodszorra két percet tudtunk javulni önmagunkhoz képest. A negyedik csúszós, sáros szakaszon tartottuk az eredményt, és mivel az utolsó szelektívet törölték, ez egyben azt is jelentette, hogy a negyedik pozícióban zártuk a napot.”
Az Opel Fronterába erre a versenyre tesztelés céljából új alkatrészek kerültek, amelyek eddig remekül vizsgáztak – a kocsival a világon semmi gond sem volt. Szalay reméli, ez vasárnap sem lesz másként, mert õ bizony támadni akar tiszta erõbõl. A két és fél perc körüli hátránya Gállal szemben ugyanis nem behozhatatlan, és az opeles duó meg is próbálja ledolgozni.
PSI Holding-kupa az ob 6. futama
Abszolút sorrend 4 szelektív szakasz után
1. Gál István, Oroszlán Tibor (Art Off Road SE, G. Baba Proto) 1:09:29,
2. Rigler, Maurer (R&R Motorsport, Toyota RAV4) +1:54 p h.,
3. Liszi, Tóth D. (4×4 Off Road Club, Mitsubishi Pajero) +1:59 p h.,
4. Szalay, Bunkoczi (Szalay Dakar Team, Opel Frontera) +2:26 p h.,
5. Ács, Bagics (RTL Motorsport Klub, Nissan Pick-Up) +2:56 p h.,
6. Kristóf, Hujber (Premier Motorsport, Bowler) +3:43 p h.