Remek részeredmények után, az elsõ nap végén technikai gondok miatt kellett feladnia a Duna Ralit, a Bessenyey Zoltán, Papp György kettõsnek.
Bessenyey Zoltán: „A kiesésünk ellenére nagyon boldog vagyok, hiszen a dízel autó megint bizonyított. A kétkerék hajtással versenyzõk között nagyon elõkelõ helyen álltunk, hiszen mindössze hat darab S1600-as kocsi, és Hadik Andris a Skoda Maxi Kit-carral tudott jobb idõket autózni nálunk. Abszolútban pedig közvetlenül az S1600-as kocsik mögött érkezett az Opel. A sperr differenciálnak és a további fejlesztéseknek köszönhetõen egészen autózhatóvá vált a kocsi, néha már magam is meglepõdtem mire képes az Astra. Az elsõ kör végén a szervízben a Hadik csapat állított a gátlóinkon, mert a hátsó futómû pattogása nem oldódott meg a versenyt megelõzõ teszten. Ettõl a módosítástól sokkal kezesebbé vált a kocsi, javultunk is, azonban a negyedik szakasz legvégén kiszakadt mindkét hátsó gátló a kocsiból, és a jobb oldalról még a rugót is elhagytuk. Miután csak széria tartalék alkatrészünk lett volna a szervízben, megbeszéltük Gyurival, hogy kiállunk. Érzésem szerint a kicsit jobban csillapító gátlók túlmelegedhettek és a 20 kilométeres szakaszt nem viselték el. Azt gondolom eléggé beszédés, hogy WRC-k és S1600-as kocsik közül is nagyon sok hullott el, és mindegyik hasonló futómûgondokkal. Nem tartom értelmes dolognak, hogy ilyen felületen kell két alkalommal is versenyeznie a magyar mezõnynek, hiszen ennyire rossz utak a VB-n is csak kétszer vannak, csak ott 16 futamból. Meg kell fontolnunk, hogy ha továbbra sem jön dízel ellenfél, lehet kihagyjuk a Veszprém ralit, és helyette külföldön megyünk egy tesztversenyt, ahol élesben próbáljuk meg felvenni a harcot a többi „olajossal”.
Forrás: Opel Diesel Rally Team