A mai gyorsasági egy 308 km-es szakaszból állt, melyre az egész Közel-Kelet homokját összehordták. Több, 40 emeletnyi magas homokdûnére kellett felmásznia az Opelnek és a többi autónak. Nagyon sok versenyzõnek okozott gondot a mai nap, mert mi ugyan csak a 37. helyen rajtoltunk, a 3. ellenõrzési pontig mégis mintegy 20 autót sikerült megelõzni, akik egytõl egyig mind a dûnék közé voltak beragadva.
A 3. ellenõrzési pont elõtt elment az akkumulátor töltése, és ezután minden elektromosság nélkül próbáltunk megtenni az állomásig a mintegy 30 km-t. A motorolaj 150 fokon, a hûtõvíz pedig 120 fokon vészelte át a megpróbáltatást. A 3-as szervízpontnál a szerelõink 20 perc alatt kicserélték a generátort, és így tovább tudtunk menni. A 4-es ellenõrzési pont elõtt, egy dûne nagyobbnak bizonyult mint gondoltuk, és az autó orra beleállt a homokba. Ez elektromos problémát okozott a hûtõrendszerben, és a 4-es ellenõrzési pont után meg is kellett állnunk lehûteni a forrásban lévõ hûtõvizet. Szerencsénkre, éppen arra jött egy sejk kinézetû úriember aki azonnal a rendelkezésünkre bocsátott egy karton vizet amivel fel tudtuk tölteni újra a hûtõtartályt.. A hûtési problémák miatt az 5ös ellenõrzési pont kihagyásával értünk a célba.
A mai nap a verseny eddigi legnehezebb szakasza volt , s úgy gondolom, hogy amit itt kiállnak az autók, az a legeslegjobb teszt a Dakarra. A holnapi nap 256 km-es gyorsasági szakaszt tartogat még a versenyzõk számára. Tegnap a rendezõk úgy határoztak, hogy a Ramadan miatt a pénteki gyorsasági szakaszt törlik a versenybõl és etap lesz helyette.