Tegnap három defekttel kezdtük a napot, már a szerviz pontra úgy érkeztünk meg, hogy a kerekünknek csak a felnije maradt meg. De, ennek ellenére is viszonylag jó helyen álltunk, hiszen a harmadik ellenõrzési pontig a 15. hely körül autóztunk. A 255-ös km-nél eltörött a féltengelyünk, és emiatt a dûnék közül nem tudtunk kiszabadulni, csak éjjel 2 órakor. Mivel csak hátsókerék hajtásunk volt, ezért szinte úgy ástuk méterrõl méterre az autót. Szervízkamionunk segítségével kicseréltük a féltengelyt, úgy jutottunk el a táborba. Az óriási hõség erõsen megtizedelte a mezõnyt, még a nagyoknak is – mint Stephane Peterhansel és Bruno Saby – komoly gondjai akadtak. A tegnapi napon a nehézségek ellenére a 29. helyet szereztük meg.
Ma minden eddiginél melegebb volt, és ez az autó mechanikus alkatrészeit nagyon igénybevette. Ráadásul emiatt a kora reggeli rajt és a kevés alvás után már a 2. kilometernel elsüllyedtünk és ásnunk kellett. Ezután egy nagyon nagyon jó, lendületes autózással, az elõttünk indulók elõzgetésével élveztük a versenyt. Mindössze a szervízpont elõtt kaptunk egy defektet, melyet a szervízpontnál a szerelõink pillanatok alatt elhárítottak. Az Opel a 258. km-nél, 45 km-rel a vége elõtt egy dûnét átugratva orral érkezett a dûne aljába, ami még nem is lett volna baj, ha nem fulladt volna le az érkezéstõl. A nagy ugratást teljesen épen átvészelte, csak az akkumulátor nem bírta. Sajnos ezután az autót nem tudtuk elindítani, emiatt a sivatagban meg kell várnunk, amíg a szerelõink egy akkumulátorral segíteni tudnak rajtunk. Bár a Kamazos Tschaguine megpróbált behúzni a dûnék között, de sajnos ez még neki sem sikerült.