Sok mindent lehet mondani a cseh és szlovák terepralibajnokság hétvégi futamáról, de azt, hogy unatkoztak volna rajta a versenyzõk, még rosszindulattal sem. Vérbeli sprintverseny volt ez, a szervezõk 11 szelektív szakaszt jelöltek ki a mezõny számára, és bár egyik sem volt tíz kilométernél hosszabb, azért nagyon észnél kellett lennie annak, aki itt elõnyt akart kovácsolni, hiszen akadtak rendkívül technikás részek.
A Szalay Balázs, Bunkoczi László kettõs a kategóriában a második, az abszolút értékelésben pedig a hetedik helyen zárta a versenyt, amelynek szorosságára jellemzõ, hogy köztük és a versenyt utóbb abszolútban megnyerõ Miroslav Zapletal között (akit a magyar bajnokságból is ismerhetnek a szurkolók) alig volt két perc. Ez pedig a terepraliban egyáltalán nem számít nagy különbségnek.
„Örülök, hogy technikai gond nélkül teljesítettük a távot, az autónk remekül mûködött – dicsérte az Opel Antara RR-t a tizedik Dakar-ralijára készülõ Szalay. – Azt is el kell azonban ismerni, hogy a rövidebb autóknak jobban feküdtek ezek a szakaszok, jobban el lehetett férni velük a szûk erdei utakon. A pályákról szólva: volt itt sáros rész, nagy ugratók, és gyors szakasz is – minden, amit egy terepralis csak kívánhat. A magunk részérõl nagyon élveztük a száguldást.”
A Szalay, Bunkoczi kettõs a következõ heteket a további technikai és fizikai felkészüléssel tölti. A csapat programjában még egy sivatagi Világkupa-futam (a Dubaiban tartandó UAE Desert Challenge) szerepel a világ legnehezebb terepraliviadala, a januári Dakar-rali elõtt.