Végül Peterhansel idejét kapták
A felügyelõ testület magyar idõ szerint éjfél után meghozta a döntését a szakasz értékelésével kapcsolatban az autók esetében. (Ugye a szakaszt a CP2-nél félbeszakították a kritikus idõjárási körülmények miatt, de közben kilenc autó már beért a célba.) A felügyelõk döntése értelmében azok az autók, amelyek nem értek célba mielõtt a szakaszt félbeszakították, megkapják annak az autónak az idejét, amelyik legutoljára áthaladt a célvonalon. Ez Erik Wevers lenne, de végül is a felügyelõk úgy döntöttek, hogy a szakasz lefújásának pillanatában célba érkezõ utolsó versenyzõ idejét adják mindenkinek, ez pedig Stéphane Peterhansel. A salamoni döntés értelmében a felügyelõk nem avatkoztak bele jelentõsen a verseny kimenetelébe, vagyis továbbra is szoros a küzdelem az élmezõnyben Stéphane Peterhansel és Nasszer al-Attijah között.
A magyarok helyzetén túl sokat nem változtatott ez az eredmény: Szalay Balázsék továbbra is a 29. helyen állnak, míg Sebestyén Sándor a 86., Pócsik László a 87. helyen áll.
Szalayék csak azt sajnálhatják, hogy õk alighanem elõrébb tudták volna verekedni magukat az összetettben, hiszen a kritikus ponton (ahol jó néhányan bajba kerültek) õk már átjutottak addigra, mire félbeszakították a küzdelmet. „Nem tartom jónak a döntést, mert mi például már majdnem bent voltunk a célban, amikor szóltak, hogy forduljunk vissza. Szerintem az lett volna jó, ha mindenkit a CP2-nél elért ideje alapján értékelnek. Nekünk legalábbis jobb lett volna” – mondta Szalay Balázs.